Original title:
Marketingová strategie podniku
Translated title:
Marketing strategic of bussiness
Authors:
Gazdíková, Veronika ; Štůsek, Jaromír (advisor) ; Zdeněk, Zdeněk (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce představuje marketingovou strategii podniku Linde Material Handling Česká republika s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny teoretická východiska, zaměřující se na danou problematiku. V praktické části je zpracována analýza marketingového mikroprostředí a makroprostředí, SWOT analýza a marketingová strategie v oblasti marketingového mixu. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti pro další období fungování firmy.The Master´s thesis introduces the marketing strategy of the company Linde Material Handling Česká republika Ltd. The theoretical part explains the theoretical basis, which is concerning given problems. In the practical part is an analysis of marketing micro and macro environment, SWOT analysis and marketing strategy in the marketing mix. The objective of this thesis is the marketing strategy for the next period of operation of the company.
Keywords:
Analýza marketingového prostředí; Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; SWOT analýza.