Original title:
Problematika zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice - Sevilla
Translated title:
The Chosen Destination Question on the Tourist Industry Market in the Czech Republic - Sevilla
Authors:
Žídková, Denisa ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Hricová, Daniela (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem bakalářské práce je analýza cestovního ruchu vybrané destinace, v tomto případě Sevilly, na trhu České republiky. První část se zabývá teoretickými přístupy ke zkoumané problematice. Dále je provedena stručná charakteristika daného území z několika hledisek. V následujících kapitolách je proveden samotný výzkum. V rámci turismu dané destinace jsou rozebírány různé konkrétní faktory, které ho ovlivňují. Další kapitola analyzuje chování a preference účastníků cestovního ruchu na základě dotazníkového šetření. V návaznosti na odpovědi respondentů je proveden průzkum trhu České republiky, přičemž výsledné nabídky jednotlivých cestovních kanceláří jsou shrnuty na konci této práce. Výsledkem je zhodnocení postavení zvolené destinace na českém trhu a návrh možných doporučení pro podnikatelské subjekty cestovního trhu, které realizují své obchodní aktivity v dané destinaci.The subject of the thesis is an analysis of the selected tourism destination, in this case the city of Seville on the Czech market. The first part deals with theoretical approaches concerning the issue. Furthermore, a brief characteristics of the territory in several respects are described. The following chapters deals with the research itself. Within the tourism destination there are discussed various specific factors which are creating a significant influence.In the following chapter the behavior and preferences of tourists are analyzed based on the survey. The survey of the market of the Czech Republic is made following the replies of the respondents. Offers from various travel agencies are summarized at the end of this work. The result is an evaluation of the status of the selected destination on the Czech market, and the proposal of possible recommendations for tourism businesses which are operating in the given destination.
Keywords:
cestovní kancelář; Cestovní ruch; cestování; služby cestovního ruchu; turismus; zájezdy