Název:
Marketing na sociálních sítích
Překlad názvu:
Social media marketing
Autoři:
Adámek, Zbyněk ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích a vztahem jejich uživatelů k němu. Teoretická část se zabývá sociálními sítěmi samotnými, rozdíly mezi nimi a klasickými prostředky komunikace, dále se zabývá využitím těchto sítí k marketingovým účelům. Praktická část se dělí na dvě poloviny, první z nich zjišťuje vztah respondentů k reklamě na sociálních sítích a druhá část práce se zaměřuje na rozdíly ve vnímání reklamy na sociálních sítích mezi muži a ženami. Praktická část byla zkoumána prostřednictvím dotazníku a následně vyhodnocena prostřednictvím grafů a tabulek.This bachelor thesis is mainly focused on social media marketing and on relationship of customers to social media marketing. The theoretical part of thesis, describe the social media and differences between classic media and new media. Further the thesis describes how to use them as marketing tool. The practical part is divided in two other parts. The first one shows relationship of social media users towards marketing tools used on them. The second one search perception differences of advertising between man and women. Finally, results are evaluated and interpreted as graphs and tables.
Klíčová slova:
internet; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; sociální sítě