Název:
Reklama na internetu
Překlad názvu:
Advertising on the Internet
Autoři:
Zieglerová, Kateřina ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Rysová, Hana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Internetová reklama je v současné době jednou z nejmodernějších možností využití reklamy. Její počátky sahají do 90. let 19. století. Spolu s televizní, rozhlasovou a tiskovou reklamou se řadí k jednomu z nejvyužívanějších reklamních médií.
V teoretické části je shrnut vývoj a historie reklamy i její působení na internetu. Dále je zde zahrnuta charakteristika jednotlivých médií, výhody a nevýhody jednotlivých forem reklamy a její využití z hlediska podniku.
V praktické části je následně hodnoceno vnímání internetové reklamy širokou veřejností. To bylo prováděno na základě výsledků dotazníkového šetření, které zároveň
posloužilo k vyhodnocení předem stanovených hypotéz. Dále bylo zpracováno doporučení pro internetovou propagaci zvolené společnosti Alcometal s. r. o., která se zabývá obchodem s neželeznými kovy a s internetovou propagací nemá velké zkušenosti.The internet commercial is nowadays one of the most modern possibility how to use advertising. Its roots have been started in 90s´of 19. century. Altogether with TV,
radio and newspaper advertising, internet advert is one of the used most frequently.
In the theoretical part, there is the summary of evolution and history of advertising and also its influence on the internet. Further, there is a characteristic of each media included, its pros and cons and also the usage from company´s point of view.
In the practical part, there is an evaluation of perception of internet advertisement according to the broad public. This evaluation has been done based on the results of the questionnaire, which also lead to appraisal of pre-established hypotheses.
Moreover, the recommendation for internet propagation for Alcometal, s. r. o. has been done. The company´s business is non-ferrous metals. Company is not experienced with
on-line promoting yet.
Klíčová slova:
Banner; Internet; Média; Reklama; Rozdělení reklamy; SEO; Sociální sítě