Název:
Efektivnost internetové reklamy
Překlad názvu:
The effectiveness of Internet advertising
Autoři:
Shpekht, Nikita ; Kánská, Eva (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma Efektivnost internetové reklamy se zaměřuje na internetovou reklamu, kterou používáme pro propagaci produktů a služeb, získávání nových zákazníků a nárůstu objemu prodejů.
První část představuje základy internetové reklamy, popisuje různé druhy internetové reklamy, jejich možností a omezení. Také se věnuje platebním modelům internetové reklamy.
Praktická část je zpracována na základě informací z teoretické části pro nárvh efektivní internetové kampaně vybrané firmy. Po provedení reklamní kampaně byly zhodnoceny výsledky a vypočítáno několik ukazatelů efektivnosti reklamy
The work on topic of The effectiveness of Internet advertising focuses on Internet advertising, which we use to advertise products and services, attracting new customers and increase total sales.
The first part is presenting the basics of Internet advertising, describing different types of Internet advertising, their possibilities and restrictions. There are also presenting payment models for online advertising.
The practical part is procesed on information from theoretical part for proposal effective Internet campaign selected companie. After performing advertising campaigns were evaluated and calculated results of several indicators of effectiveness of advertising.
Klíčová slova:
internet; platební modely; reklama