Original title:
Sociální média v podnikové praxi
Translated title:
Sociální média v podnikové praxi
Authors:
Střelbová, Lenka ; Lohr, Václav (advisor) ; Hřebejková, Jana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce bylo prozkoumání možností využití sociálních médií v podnikové
praxi.
V teoretické části byl ve zkratce popsán vývoj technologií od vzniku prvních
elektronických komunikačních kanálů až k dnešnímu rozmachu sociálních médií. Právě
sociálním médiím se věnuje tato práce podrobněji. Je zde rozepsáno jejich rozdělení a
základní principy fungování a to především s ohledem na využití v podnikové praxi. Jsou
popsány výhody jejich využívání v různých sekcích podniku, dále pak jsou předložena
jednotlivá doporučení pro zavedení a využívání vedoucím k dosažení kýžených výsledků.
V praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťován vztah
respondentů k sociálním médiím, rozsah jejich využívání a to jak v soukromé, tak i v
pracovní sféře jejich života. Toto šetření je následně vyhodnoceno a je zpracován závěr,
který z něj vyplývá.The aim of this thesis was to explore using of social media in daily business.
Theoretical part describes technological development since first electronical
communication channels until current boom of social media. This work particularly deals
with social media. I tried to define the types and basic function especially with respect for
using in common business. Advantage of its using in different levels is listed here as well
as recommendation how to apply and use it for business growth.
Practical part refers to questionnaire which tries to find out user´s relations with
social media, its using in everyday reality both private and business. Outcome is
subsequently assessed and commented.
Keywords:
internet; komunikace; marketing; sociální média; sociální sítě; vnitropodnikové systémy