Original title:
Online marketingové nástroje
Translated title:
Online Marketing Tools
Authors:
Čermák, Michal ; Pilař, Ladislav (advisor) ; Tereza, Tereza (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá online marketingovými nástroji vybraného podniku Makro Cash & Carry ČR. Cílem této práce je zhodnotit v současné době využívané online marketingové nástroje vybrané společnosti, poukázat na slabá místa a navrhnout doporučení, která by vedla k zefektivnění internetového marketingu.
Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na online marketing jako celek, popisuje jednotlivé nástroje online marketingu, od optimalizace pro vyhledávače, až po systémy PPC. Důraz je také kladen na nové trendy v online marketingu, jakými jsou sociální sítě a další formy podpory prodeje. Poslední část se zabývá měřitelností výsledků z analytických nástrojů určených pro sledování kampaní.
Praktická část pak analyzuje online marketingové nástroje vybrané společnosti a předkládá doporučení z této analýzy.This master's thesis deals with online marketing tools of the chosen company Makro Cash & Carry ČR. The aim of this thesis is to analyse the current online marketing tools, to point out the weak points and to propose recommendations leading to more effective internet marketing.
The theoretical part focuses on online marketing as itself, from search engine optimisation to PPC advertising systems. Importance is also placed on new trends in online marketing, such as social networking and other forms of sales promotion. Final chapter is dedicated to measurability of results from analytical tools for tracking campaigns.
The practical part analyses the online marketing tools of the chosen company and submit recommendations from it.
Keywords:
emailing; Makro Cash & Carry ČR; online marketing; online marketingové nástroje; sociální sítě