Název: Marketing území jako celku - jeden z předpokladů rozvoje turizmu na Šumavě
Překlad názvu: Marketing of the Šumava Region - the precondition for development of tourism
Autoři: Těšitel, Jan ; Kušová, Drahomíra ; Bartoš, Michael
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Konference/Akce: The 6th International Conference: Travel Trade, Regional Development and Education, Tábor (CZ), 2001-03-28 / 2001-03-30
Rok: 2001
Jazyk: cze
Klíčová slova: marketing; tourism; Šumava Mts.
Číslo projektu: CEZ:AV0Z6087904 (CEP)
Zdrojový dokument: 6 Mezinárodní konference:cestovní ruch, regionální rozvoj a vzdělávání, ISBN 80-7040-489-2

Instituce: Ústav výzkumu globální změny AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0067688

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-25634


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Ústav výzkumu globální změny
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet