Original title:
Marketingové procesy ve stavebnictví
Translated title:
Marketing processes in the construction industry
Authors:
Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.
The purpose of this bachelor thesis called „Marketing strategies in civil engineering“ is to follow and describe the instruments of marketing communication in particular company. Then it deals with the assesment of their current state and with a plan of its optimization.
Keywords:
construction company; construction market; customers; Marketing; marketing analysis; marketing communication; marketing research.; Marketing; marketingová analýza; marketingová komunikace; marketingový výzkum.; stavební podnik; stavební trh; zákazníci
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/62835