Original title: Využití marketingové činnosti v českých firmách
Translated title: The use of marketing methods in Czech companies
Authors: JAMRICHOVÁ, Jana
Document type: Bachelor's theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer; market; marketing; marketing activities.; marketing programme; need; satisfaction; wish; marketing; marketingová program; marketingové činnosti.; potřeba; přání; trh; uspokojení; zákazník
Citation: JAMRICHOVÁ, Jana. Využití marketingové činnosti v českých firmách. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32390

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-252427


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-06-28, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share