Original title:
Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti
Translated title:
The quality of customers service in selected companies
Authors:
HRUBÁ, Aneta Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá problematikou kvality služeb poskytovaných zákazníkům s cílem analýzy současné situace, konkrétně ve společnosti E.ON Česká republika, s.r.o. a navrhnutí opatření na zlepšení tohoto systému poskytování služeb zákazníkům na základě zjištěných výsledků. This thesis deals with the issue of customer service quality with the aim to analysis the current situation particularly in E.ON Česká republika Ltd. and suggest improvements of the customer service system based on the findings.
Keywords:
Customers; E.ON Česká republika; Quality; Quality management system; s.r.o.; Services; E.ON Česká republika; kvalita; s.r.o.; služby; Systém managementu kvality; zákazníci Citation: HRUBÁ, Aneta. Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/41504