Název:
THE IMMERSIVE WORLD OF VIDEO GAMES AND THE GAMING CONCEPTS IN THE FUTURE OF CINEMA
Překlad názvu:
IMERZNÍ SVĚT VIDEOHER A HERNÍ KONCEPTY V BUDOUCNOSTI KINEMATOGRAFIE
Autoři:
Unkovski, Georgi ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] This thesis will deal with the concept of immersion in video games and it will discuss the possible implication Video Games can have on Cinema while investigating immersion as a quantifiable experience through the analysis of ?Heavy Rain? (2010 PS3 title). This thesis will also explore the negative aspects of immersion and present arguments for and against the advancement of spatial and kinaesthetic immersion technologies. In continuation the thesis will explore the development of these two media in an attempt to visualize the future landscape of storytelling.Tato práce se zabývá konceptem imerze ve videohrách a analyzuje možné implikace, které mohou videohry mít pro kinematografii. Imerze je zkoumána jakožto kvantifikovatelná zkušenost prostřednictvím hry ?Heavy Rain? (2010 PS3 titul). Tato práce taky prozkoumává negativní aspekty imerze a současné argumenty pro a proti prosazování prostorových a kinestetických imerzních technologií. Nakonec se práce věnuje vývoji těchto dvou médií a pokouší se predikovat budoucí podobu vyprávění příběhu.
Klíčová slova:
informační technologie; videohry
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/8751