Název:
Marketingová strategie penzionu
Autoři:
Fišerová, Markéta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro konkrétní podnikatelský subjekt. První část se blíže zaměřuje na oblast strategického marketingu, marketingu služeb, marketingového mixu a cestovního ruchu společně s ubytovacím sektorem. Ve druhé části práce je proveden popis penzionu a jeho marketingového mixu, dále analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a výsledné SWOT analýzy. K dalšímu podkladu pro tvorbu návrhu patří marketingový výzkum. Závěrečná část shrnuje veškeré získané poznatky a představuje doporučení ke zvýšení návštěvnosti a tedy zisku penzionu.This bachelor thesis deals with suggestion of marketing strategy for particular business subject. First part concentrates on marketing strategy, marketing of services, marketing mix and tourism together with accommodation sector. In the second part of thesis is effected description of the pension and its marketing mix, internal and external analysis and resulting SWOT analysis. Marketing research is another source for creation suggestion. Final part summarises all pieces of knowledge and presents recommendation to increase attendance and also profit of pension.
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza