Original title:
Analýza postavení firmy na trhu jazykového vzdělávání
Authors:
Neoralová, Pavla ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Košková, Světla (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem práce je charakterizovat trh jazykového vzdělávání pro veřejnost, upozornit na jeho specifika a posoudit postavení firmy Tutor, s.r.o. na tomto trhu. Teoretická část práce se zabývá definováním odvětví a konkurence, Porterovou analýzou odvětví, analýzou konkurence a konkurenčními strategiemi. Pozornost je zde věnována také výzkumu znalosti značky. Praktická část práce charakterizuje trh jazykového vzdělávání a pomocí Porterovy analýzy studuje působící konkurenční síly. Další text charakterizuje největší konkurenty v oblasti veřejných kurzů, srovnává je navzájem a identifikuje silné a slabé stránky firmy Tutor, na základě kterých jsou v závěru práce formulována doporučení pro udržení a zlepšení postavení firmy na trhu.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4490