Název: Návrh marketingových technik projektu Do Formy se zaměřením na aktivity Flash gymu
Překlad názvu: Implementation of Marketing Techniques of the Project Do Formy With a Focus on Activities of Flash Gym
Autoři: Veitová, Kristýna ; Zahradník, Radek (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: antigravity aerial yoga fitness; Flash gym; Marketing; marketingová strategie; zákazníci; antigravity aerial yoga fitness; customers; Do Formy; Flash gym; Marketing; marketing strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21452

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247862


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet