Original title:
Analýza a strategie elektronického obchodu firmy
Translated title:
Analysis and Strategy of E-commerce Firms
Authors:
Šklíbová, Veronika ; Przybylski, Lukáš (referee) ; Němcová, Zuzana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Obsahem práce je analýza a zhodnocení současného stavu firmy Slevoteka.cz s.r.o., jenž je prvním slevovým portálem v České republice, zabývajícím se výhradně pobyty. Součástí této práce bude dobré seznámení se s chodem firmy, marketing firmy a porovnání s konkurencí. Dále bude obsahovat návrhy na zlepšení, jež budou výstupem mého šetření a návrh úpravy webových stránek.
The content of this work is the analysis and assessment of the current state of company Slevoteka.cz, which is the first recreation dealing discount portal in the Czech Republic. This work also contains parts regarding an in-depth insight to company operations, a segment about firm's marketing and a comparison with its competitors. Finally there are many improvement suggestions which were derived as an output of my findings and also a web redesign draft.
Keywords:
analysis; Electronic commerce; marketing; sales; website; analýza; Elektronický obchod; marketing; prodej; webové stránky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/21157