Original title:
Komunikační mix firmy Danza Brno o.s.
Translated title:
Communication Mix of the Company Danza Brno o.s.
Authors:
Jančová, Kateřina ; Navrátilová, Ludmila (referee) ; Veselá, Jitka (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix firmy Danza Brno, o. s. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix této firmy. Srovnává teoretická východiska se skutečným stavem ve firmě a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou firmou využívány, a které nejsou. Obsahuje návrhy na vylepšení již používaných metod komunikace se zákazníkem a navrhuje možné další postupy a metody, jak tuto komunikaci zlepšit.
The theme of this thesis is Communication mix of the company Danza Brno, o. s. The thesis is focused on the entire communication mix of this company. The thesis compares theoretical basis and actual state of the company and specifies which components of communication mix are in the company used and which not. The thesis contains suggestions for improvements to the currently used methods of communication with the customer and suggests possible additional procedures and methods how improve this communication.
Keywords:
advertising; communication; communication mix; direct marketing; Marketing; marketing mix; personal selling; public relations; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; osobní prodej; public relations; přímý marketing; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27997