Original title:
Výběr marketingové strategie vybraného fitcentra
Translated title:
Choice of Marketing Strategy of the Selected Fitness
Authors:
Kadlecová, Kristýna ; Pernica,, Martin (referee) ; Hanušová, Helena (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se věnuje výběru marketingové strategie FITKA ABC. Práce je rozdělena do částí. První část uvádí teoretická východiska. V druhé části byla provedena analýza denních záznamů a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo podkladem pro vytvoření SWOT analýzy a strategii budování značky. Na základě zjištěných údajů jsou následně prodávány návrhy řešení, které vychází z provedených analýz.
The main topic of this bachelor´s thesis is about choosing the marketing strategy for FITKO ABC company. The thesis is divided into the parts. First part introduces the theoretical solutions. In the second part the daily records and evaluation of the survey, which was the basis for a SWOT analysis and brand building strategy, was done. Proposed solutions were based on the collected data and analysis.
Keywords:
fitness center; marketing analysis; Marketing strategy; survey; dotazníkové šetření; fitness centrum; marketingová analýza; Marketingová strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27466