Original title:
Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Translated title:
Marketing Research (for Company, Organisation, Topical Assigned Problem)
Authors:
Kováčová, Andrea ; Kožoušková, Iva (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti FIWA servis s.r.o. Teoretická část práce se věnuje vymezení hlavních marketingových pojmů, metodami a technikami marketingového výzkumu. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit výslednou koncepci vedoucí k zajištění rozvoje podniku.
This bachelor´s thesis deals with marketing research of customer satisfaction for company FIWA servis s.r.o. Theoretical part thesis pursues to define marketing concepts, methods and techniques of marketing research. Practial part provides analysis of customer satisfaction mediated pursuant of questionnaire. The aim of bachelor´s thesis is to valorize theoretical knowledge together with practical analysis and define resulting conception to ensure permanent company´s progress.
Keywords:
customer.; marketing research; Questionnaire; service; Dotazníkové šetření; marketingový výzkum; služby; zákazník.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25672