Original title:
Optimalizace elektronického marketingu
Translated title:
Optimization of Electronic Marketing
Authors:
Přidal, Martin ; Petr, Přidal (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Obsahem této práce je zpracování návrhu na model optimalizace elektronického marketingu pro firmu Multisys Přerov. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V první se bude jednat o zpracování teoretické problematiky elektronického marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace a návrh optimalizace elektronického marketingu.
The content of this work is the elaboration of a model for optimization of electronic marketing for the firm Multisys Přerov. The work is divided into theoretical and practical part. The first is a treatment of the electronic marketing theory. The practical part is focused on the analysis of the current situation and developing a proposal to optimization of electronic marketing.
Keywords:
e-commerce; Electronic marketing; proximity marketing; SEO; Elektronický marketing; elektronický obchod; proximity marketing; SEO
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/23626