Název:
Marketing vybraného sportovního zařízení
Překlad názvu:
Marketing of the Selected Sport´ Institution
Autoři:
Maštalíř, Adam ; Hrůza, Filip (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce Marketing vybraného sportovního zařízení se zabývá analýzou současného stavu marketingu házenkářského klubu Handball KP Brno s cílem vytvořit doporučení na jeho zlepšení. Teoretická část uvádí do problematiky sportovního marketingu a popisuje analýzy PEST, Porterův model konkurenčního prostředí a SWOT použité v další části práce. Na základě provedení těchto analýz jsou vytvořena doporučení, která by měla být následně využita v praxi.
The bachelor thesis Marketing of the Selected Sport Institution deals with the analysis of contemporary marketing state of the handball club Handball KP Brno and aims to propose suggestions for its improvement. The theoretical part introduces the subject matter of sports marketing and describes types of analyses such as PEST, Porter‘s five competitive forces and SWOT analysis that are used later on in the thesis. The suggestions for future practical use are based and created on conducting these analyses.
Klíčová slova:
analýza; házená; Marketing; Porterův model konkurenčního prostředí; SLEPTE; sportovní klub; SWOT; analysis; handball; Marketing; Porter‘s five cometitive forces; SLEPTE; sports club; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27402