Original title:
Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Translated title:
Strategy for Increasing the Competitiveness of the Company
Authors:
Pavelková, Petra ; Důbravová, Marcela (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Analyzuje a hodnotí současnou situaci společnosti Scoutdoor CZ, s.r.o. Podle teoretické části je vypracována praktická část, která nám poskytuje komplexní informace ke zhotovení návrhové části, která povedou ke zlepšení konkurenceschopnosti společnosti.
These bachelor’s thesis deals with strategic analysis. Analyzes and valuates the current situation of the Scoutdoor CZ, s.r.o. The practical part is worked out according to the theoretical part. The theoretical part gives us complex inforamtion to make a proposal part which will improve a competitive ability of the company.
Keywords:
CRM; Strategic analysis; Strategy; SWOT analysis; CRM; strategická analýza; Strategie; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12110