Original title:
Podnikatelský záměr pro založení malého podniku na zahraničním trhu
Translated title:
Business Plan for Expansion of the Company into a Foreign Market
Authors:
Vodička, Vlastimil ; Derych, Miroslav (referee) ; Koudelková, Petra (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o expanzi společnosti The PUB Franchising s.r.o. na rakouský trh. Jedná se o koncept pivních barů, poskytujících vysokou úroveň netradičních služeb v netradičním prostředí, jenž nemá v Rakousku obdoby. Tento český fenomén samoobslužného čepování piva ve spojení s informační technologií, přinášející ohromné možnosti na poli pohostinství, zábavy a komunikace je nejen značným inovativním nýbrž i kulturním přínosem napříč obory podnikání.
This Bachelor´s thesis is focused on expansion of the company into the Austrian market. It is a business concept that provides high value services in a unique environment. Basically, the purpose is to extend a phenomenon based on unusual self-service beer pump associated with cross cultural entertainment provided by high-technological system. This innovative contribution has the potential to become a successfully growing business also on other foreign markets
Keywords:
business plan; finance plan; franchising; market research; Small business; analýza trhu; finanční plán; franchising; Podnik; podnikatelský plán; podnikání
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8334