Název:
Návrh a efektivní propagace Elektronického obchodu.
Překlad názvu:
E-shop Devolopment and its Effection Propagation.
Autoři:
Hájek, Jan ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webu s elektronickým obchodem s fotografiemi a jeho cílenou propagací podle moderních trendů. Cílem mé práce je navrhnout elektronický obchod pro prodej fotografií a sluţeb tak, aby přesně oslovil vhodné cílové zákazníky a zvýšil fotografovi zisky.
This bachelor’s thesis is focused on a web and e-shop development and its effective propagation with use of modern trends. The main objective is to develop an e-shop for selling photographs and photographer’s services that find customers accurately and bring extra income to the photographer.
Klíčová slova:
e-shop; efektivní propagace elektronického obchodu; Elektronický obchod; fotografie; propagace; reklama; SEO; sociální reklama; webdesign; advertising; e-shop; effective propagation of an e-shop; Electronic shop; photography; propagation; SEO; social advertising; webdesign
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6536