Original title:
Návrh a implementace e-marketingu firmy.
Translated title:
Design and Implementation of E-marketing Company.
Authors:
Gabzdyl, Adam ; Pieczka, Marian (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem e-marketingu pro firmu Mgr. Barbara Wilczková, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku e-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy, navrhnout a implementovat řešení pro zviditelnění společnosti na internetu.
This bachelor’s thesis is engaged in e-marketing concept for company Mgr. Barbara Wilczková, lawyer. The aim is to describe problematic of e-marketing, analyze problems, valorize actual condition of company, propose and implement solution to promote company on the internet.
Keywords:
E-marketing; legal profession; search engines; SEO; web site; website presentation; advokacie; E-marketing; internetová prezentace; SEO; vyhledávače; webové stránky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/16129