Original title:
Model e-shopu
Translated title:
The E-shop
Authors:
Kavalec, Martin ; Dvořák,, Jiří (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce vychází z provedené analýzy současného stavu firmy Salleko, s. r. o. Na jejímž základě se zaměřuje na rozšíření svých podnikatelských aktivit v elektronickém prostředí. A to na zavedení internetového obchodu, zlepšení internetové prezentace a návrh e-marketingu. To má za následek zvýšení odbytu zboží, zvýšení konkurenceschopnosti na trhu a následnou vyšší finanční stabilitu podniku.
Bachelor's thesis is based on the analysis of the current state of business Salleko, s. r. o. On the basis of which focuses on expanding its business in an electronic environment. And the introduction of Internet commerce, improvements to the online presentations, and e-marketing. This has resulted in an increase in sales of goods more competitive in the market and therefore greater financial stability of the company.
Keywords:
advertising.; B2B; E-shop; electronic business; internet; B2B; E-shop; elektronický obchod; internet; reklama.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15853