Název:
Návrh elektronického obchodu pro vinařství Gotberg a.s.
Překlad názvu:
Design of E-shop for Gotberg Winery
Autoři:
Fabig, Roman ; Pilař, Petr (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je srovnání všech existující produktů k zřízení elektronického obchodu. Cílem je doporučení nejvhodnější varianty nabízených produktů pro vybranou společnost s ohledem na internetový marketing a použitelnost. Internetový marketing je důležitý nástroj v budování obchodní úspěšnosti elektronického obchodu, proto jsou v této práci zhodnocena veškerá možná řešení internetového marketingu s ohledem na celkovou marketingovou aktivitu společnosti. Závěr práce hodnotí příjmy a náklady navrhovaných řešení.
Subject of this bachelor thesis is a comparison of all existing products for the establishment of electronic commerce. The aim is to advice the best option for the selected products offered by the company with regard to internet marketing and usability. Internet marketing is an important tool in building a successful e-commerce business, so in this study are evaluated all possible solutions for internet marketing with regard to the entire marketing activities of the company. The conclusion of this work assesses the revenue and costs of the proposed solutions.
Klíčová slova:
e-shop; Elektronický obchod; internet; internetový marketing; on-line obchod; open source; SEM; SEO; víno; E-commerce; e-shop; internet; internet marketing; on-line shop; open source; SEM; SEO; wine
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16410