Název:
Elektronický marketing: Nízkonákladový prodej přes Internet
Překlad názvu:
Internet Marketing: Loe Cost Internet Sales
Autoři:
Pavlíček, Martin ; Drebota, Ondřej (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem práce je zmapování možností, které nabízí internetový marketing a návrh vhodného mixu tak, aby pro malou internetovou společnost představoval co nejvyšší přínos v porovnání s vynaloženými finančními prostředky.
The purpose of this bachelor’s essay is to consider all of the possibilities, which online marketing offers and the suggestion for a suitable mix for a little company, so the company would get the biggest benefit in comparison with the costs.
Klíčová slova:
Adwords; elektronický obchod; Facebook; internetová reklama; internetový marketing; Sklik; Adwords; electronic commerce; Facebook; internet advertising; internet marketing; Sklik
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14541