Název:
Model internetového obchodu firmy
Překlad názvu:
Model of a Company's E-Shop
Autoři:
Hrbek, Martin ; Horáčková, Sáša (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu součastného stavu internetového obchodu firmy COMPEX spol. s r.o. a vytvoření nového modelu, který bude přehledný, snadno použitelný a optimalizovaný pro vyhledávače.
The bachelor’s thesis is target on an analysis of the COMPEX Ltd. e-shop and create new model which will be well-arranged, applicabled easily and optimized for web search engines.
Klíčová slova:
copywriting; e-shop; SEM; SEO; copywriting; e-shop; SEM; SEO
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4713