Original title:
Návrh na zvýšení tržního podílu firmy
Translated title:
Market Share Growth of a Business Enterprise
Authors:
Formánek, Radek ; Šmerda, Michal (referee) ; Krejčíř, Jaroslav (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Na trhu kursové sázení v České republice se v současnosti pohybuje 7 společností, které si ročně mezi sebe rozdělí 12 miliard korun. Jednou z nich je společnost Maxi-Tip a.s., mladá a stále se rozvíjející sázková kancelář. Tato bakalářská práce si klade za cíl pomoci společnosti Maxi-Tip zvýšit její podíl na trhu, zvýšit kvalitu jejich produktů a navrhnout souhrn zlepšení v souladu s poţadavky a návrhy, které formulovali sázející prostřednictvím 238 dotazníků.
The betting market in the Czech Republic is currently 7 companies that year, divided among themselves 12 billion CZK. One of them is the Maxi-Tip as a young and still growing sportsbook. Target of this bachelor thesis is helping the company Maxi-Tip to increase its market share, improve the quality of their products and to propose a summary of improvements in accordance with the requirements and the proposals expressed by betters in research made in collection of 238 respondents.
Keywords:
Betting agency - Betting – Market research – Bet; Sázková kancelář – Kursové sázení – Průzkum trhu – Sázka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11467