Original title:
Návrh komunikačního mixu podniku MSC.Software
Translated title:
Proposal of Communication Mix of MSC.Software Company
Authors:
Mazuch, Jan ; Novosad, Jaroslav (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu podniku MSC.Software s.r.o., zabývající se prodejem simulačních softwarů. Práce analyzuje komunikační mix podniku a navrhuje jeho zefektivnění.
This bachelor thesis deals with making communication mix for the MSC.Software Company that sells simulation software. This thesis analyzes the communication mix of the company and proposes it’s more effective usage.
Keywords:
advertising; communication; marketing; personal selling; public relations; sales promotion; komunikace; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/3742