Název:
Internetový marketing pro firmu
Překlad názvu:
Internet marketing for company
Autoři:
Pohorelec, Andrej ; Hádek, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu možností, které internetový marketing nabízí a vypracování vhodné strategie, jak propagovat firmu na internetu.
The goal of Bachelor thesis is the compilation of integrated list of options which offers internet marketing and elaboration of suitable strategy how to advertise an existing company on internet.
Klíčová slova:
internetová reklama; Internetový marketing; reklama; advertising; internet advertising; Internet marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4853