Original title:
Návrh elektronického obchodu s autodoplňky
Translated title:
Concept of E-shop with car Accessories
Authors:
Ferina, Lukáš ; Motyková, Veronika (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V bakalářské práci se zaměřuji na stanovení optimálního řešení výstavby elektronického obchodu pro firmu zabývající se prodej autodoplňků. Tato firma se rozhodla rozšířit svou činnost do oblasti elektronického prodeje zboţí. Součástí mé práce je výběr způsobu vytvoření e-shopu tak, aby splňoval stanovená kritéria firmy a zároveň byl pro firmu výhodný. V závěru své práce chci zhodnotit nákladové prvky a také předpokládané přínosy elektronického obchodu.
This bachelor thesis focuses on setting the optimal solution to an e-shop development for a company dealing with the sale of caraccessories. The company want to extend their sphere of action by setting up an e-shop offering thein products on the Internet. They can choose from a number of e-shops provided by various companies. A part of my thesis is about choosing the way of developing the eshop so that it meets the company requirements and that it is favourable for them at thesame time. At the end of my thesis I want to asses the costs and also the anticipated benefits of the e-shop solution.
Keywords:
E-Commerce; E-Shop; Internet; marketing strategy; E-Shop; Elektronický obchod; Internet; marketingová strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4851