Original title:
Návrh internetového obchodu
Translated title:
Design of the Internet Shop
Authors:
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V bakalářské práci je popsán návrh na nový internetový obchod s reklamními předměty společnosti iMi Partner, a.s. Návrh zahrnuje změnu objednávkového procesu v souvislosti s propojením internetové aplikace a vnitropodnikového informačního systému. Návrhu řešení předchází analýza současného stavu a analýza požadavků společnosti. Část této práce je věnována obecné problematice elektronického obchodu jako teoretickému východisku realizace obdobných projektů.
The bachelor's thesis describes a proposal for a new internet shop with promotional items of company iMi Partner, a.s. The proposal includes a change order process in the context of linking Internet applications and internal information system. The proposed solution is preceded by analysis of the current situation and analysis of requirements. Part of this work is devoted to general issues of electronic commerce as a theoretical basis the implementation of similar projects.
Keywords:
B2B; B2C; e-business; e-commerce; e-shop; electronic business; Internet; B2B; B2C; e-business; e-commerce; e-shop; elektronický obchod; Internet
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4769