Název:
Návrh internetového obchodu
Překlad názvu:
Design of the Internet Shop
Autoři:
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V bakalářské práci je popsán návrh na nový internetový obchod s reklamními předměty společnosti iMi Partner, a.s. Návrh zahrnuje změnu objednávkového procesu v souvislosti s propojením internetové aplikace a vnitropodnikového informačního systému. Návrhu řešení předchází analýza současného stavu a analýza požadavků společnosti. Část této práce je věnována obecné problematice elektronického obchodu jako teoretickému východisku realizace obdobných projektů.
The bachelor's thesis describes a proposal for a new internet shop with promotional items of company iMi Partner, a.s. The proposal includes a change order process in the context of linking Internet applications and internal information system. The proposed solution is preceded by analysis of the current situation and analysis of requirements. Part of this work is devoted to general issues of electronic commerce as a theoretical basis the implementation of similar projects.
Klíčová slova:
B2B; B2C; e-business; e-commerce; e-shop; elektronický obchod; Internet; B2B; B2C; e-business; e-commerce; e-shop; electronic business; Internet
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4769