Název:
Model elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Concept of e-commerce for company
Autoři:
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Thesis is describing and analyzing company Nexx, spol.s.r.o. Thesis contains proposal of problem solving consequential on analyze, which conduces to improvement of company's future position on HW market. Proposal realization e-shop will conduce to better quality of offered services and e-shop
Klíčová slova:
Elektronická tržiště; Elektronické nakupování; Internetový obchod; Marketing; Nakupování na internetu; Počátky internetu; Zákazník; Customer; E-business; Electronic shopping; Internet shop; Internet shopping; Marketing; Origins of internet
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6180