Original title:
Rozvoj obchodních aktivit podniku formou uvedení nového produktu
Translated title:
Developing of Business Activities of Company by Establising of New Product
Authors:
Simandl, Jakub ; Hamerník, Tomáš (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce stanovuje pro zavedení nového produktu na trh nejlépe zvolenou marketingovou strategii, díky které bude výrobek konkurenceschopný na trhu ostatním produktům.
Bachelor labour deal with establish new product on the market. Labour determines the best selected marketing strategy for establishing new product on the market, due to will be product competitive on the market against other products.
Keywords:
advertisement; Marketing; product; product establishing; promotion; Marketing; propagace; reklama; výrobek; zavedení výrobku
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15047