Original title:
Návrh rozvoje marketingových aktivit společnosti Lumo Natur s.r.o.
Translated title:
The proposal of development of marketing activities of Lumo Natur Company
Authors:
Kejklířová, Lucie ; Volša, Lukáš (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce se zabývá marketingem produktů ekologického zemědělství a pojednává o nezbytnosti uplatnění a využití marketingu v podnikatelském prostředí. Specifikuje současné možnosti pro podporu produktu na vybraném trhu a navrhuje efektivní rozvoj vybraných marketingových aktivit firmy, s cílem dosáhnout silnější pozice v konkurenčním prostředí.
This bachelor´s thesis deals with marketing of organic agriculture products and necessity use of marketing on the business environment. Specifies present options of marketing support for chosen product at specific market. Also proposes efective expansion of companies´ marketing activities with main objective to get better position with competition.
Keywords:
competition; customer; market; Organic agriculture; tools of marketing; Ekologické zemědělství; konkurence; marketingové nástroje; trh; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15046