Název:
Zhodnocení elektronického obchodu firmy Parfémy – Online.cz
Překlad názvu:
Evaluation of e-commerce of firm Parfémy – Online.cz
Autoři:
Synek, Jiří ; Miková, Veronika (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Zhodnocení elektronického obchodu Parfémy-online.cz, návrhy na změny a rozšíření, nástin nových možností pro tento elektronický obchod.
Evalution of e - commerce Parfémy-online.cz , possible recommendations to change and extents, outline of new possibilities for this e – commerce.
Klíčová slova:
e - marketing; elektonický obchod; Internet; marketing; obchodování na Internetu; e - business; e - commerce; e - marketing; Internet; marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28252