Original title:
Marketingová analýza hotelu Andel`s Prague
Authors:
Jonáš, Libor ; Pillmayerová, Jarmila (advisor) ; Novák, Martin (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce je rozdělena do dvou navazujících částí. V první teoretické části jsou shrnuty základy, na kterých jsou marketing a marketingová strategie v cestovním ruchu vystavěny. V následující analytické části se pak teorie stala základem praktické analýzy marketingové strategie hotelu andel`s Prague. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány situační analýze, segmentaci poptávky, marketingovému mixu cestovního ruchu a doplňujícími návrhy.
Keywords:
cestovní ruch; design hotel; kongresová turistika; marketingová analýza; marketingová situační analýza; segmentace hostů
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/475