Název: Shadow Mapping: filtrace stínů v OpenGL
Překlad názvu: Shadow Mapping: Shadow Filtering in OpenGL
Autoři: Maresz, Šimon ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Exponenciální; filtrace; Konvoluční Stínové mapy; měkké stíny; OpenGL; Percentage-closer filtering; Variantní; Convolution Shadow Mapping; Exponential; filtration; OpenGL; Percentage-closer filtering; soft shadows; Variance

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56517

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-239667


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet