Název:
Skriptovatelný bojový systém pro tahovou počítačovou hru
Překlad názvu:
Scriptable Fight System for Turn-Based Computer Game
Autoři:
Kanich, Ondřej ; Dolíhal, Luděk (oponent) ; Husár, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením soubojového systému a umělé inteligence pro něj. Cílem tohoto projektu je dát nepříliš zkušeným programátorů možnost navrhnout i implementovat vlastní umělou inteligenci. Jako platforma pro zabudování této práce je zvolen projekt DrdSim. Jako předloha pro vytvářený systém je využít rozšířený soubojový systém Dračího doupěte. Umělá inteligence je implementována pomocí speciálního jazyka platformy DSL. Využívá přístup reaktivních agentů.
This bachelor's thesis deals with creation of fight system and artificial intelligence for it. The goal of this project is to give an opportunity for low-experienced programmers to design and implement their own artificial intelligence. The Project DrdSim is used as a platform for this thesis. Extended fight system of the Dragon's lair (Czech version of D&D) is employed as a model for created system. Artificial intelligence is implemented by DSL, special language of DrdSim platform. An approach of reactive agents is used for artificial intelligence.
Klíčová slova:
Dračí Doupě; DrdSim; počítačové hry; soubojový systém; umělá inteligence; artificial intelligence; computer games; Dragon's Lair; DrdSim; fight system
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55328