Název:
Raytracing virtuálních grafických scén
Překlad názvu:
Raytracing of Virtual Graphics Scenes
Autoři:
Kendra, Matej ; Kučiš, Michal (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce bylo nastudovat knihovnu OpenSceneGraph a algoritmy používané pro metody sledování paprsku. Z nastudovaných materiálů pak vytvořit aplikaci umožňující zobrazovat akcelerovanou a raytracingovou metodou se zaměřením na zrcadlící se povrchy.
The goal of this work was to learn OpenSceneGraph library and algorithms of raytracing methods. Then, from these knowledge, create an aplication for displaying a scene via accelerating and raytracing method targeted on reecting surfaces.
Klíčová slova:
3D; OpenSceneGraph; osg; sledování paprsků; virtuální scéna; zrcadlení; 3D; OpenSceneGraph; osg; raytracing; reection; virtual scene
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54963