Original title: Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické spoečnosti
Translated title: Using implements of marketing mix in society pharmaceutical
Authors: Podlešáková, Markéta Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Ječmínková, Monika (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Popis a zhodnocení užití marketingového mixu ve farmaceutické společnosti.
Keywords: farmaceutická společnost; farmaceutický průmysl; marketingový mix

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4229

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2345


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share