Název:
Virtuální svět
Překlad názvu:
Virtual World
Autoři:
Hamal, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem této práce je přiblížení problematiky procesu tvorby počítačových her a představení herního enginu Unity3D. Získané poznatky jsou poté uplatněny při vytvoření ukázkové aplikace pro PC. První část práce je věnována procesu tvorby počítačových her, ve druhé části je popsán engine Unity3D spolu s ostatním softwarem, použitým při vytváření aplikace. Poslední část práce se zabývá popisem vytvoření aplikace s využitím technik z předešlých kapitol.
The content of this thesis is to describe process of developing computer game and presentation of Unity3D game engine. Acquisition of knowledge is used to create simple application for PC. The first chapter of this thesis deals with describing proces sof komputer games developing, Unity3D game egnine and its Integrated Development Enviroment, known as Unity Editor is described in the sekond charter with other programs, uset to creating sample application. Last chapter deals with describing creation of application via using techniques and software, which are described in first two chapters.
Klíčová slova:
hráč; postava; prostředí; script; UI; Unity3D; virtuální svět; character; enviroment; player; script; UI; Unity3D; virtual world
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40886