Název:
Design jednotného vizuálního stylu výrobce traktorů.
Překlad názvu:
Corporate identity of a tractor manufacturer
Autoři:
Hopfingerová, Ivana ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce řeší jednotný vizuální styl výrobce traktorů. Pro tyto účely vzniká fiktivní společnost Haart. Snahou je zajistit jí tímto vizuálním stylem image seriózního podniku vyrábějícího kvalitní zemědělské stroje. Toho je dosaženo oranžovo-šedou barevností, kde oranžová barva zastupuje živé (zemědělská produkce) a šedá odkazuje k neživému (traktor je stroj). Výsledný jednotný vizuální styl je vedle podnikových tiskovin a předmětů, orientační grafiky a internetových stránek prezentován na traktoru navrhnutém v rámci předdiplomového projektu. Pro potřeby reklamní grafiky je vytvořeno písmo Haart. Součástí diplomové práce je design manuál s popisem veškerých prvků tohoto jednotného vizuálního stylu.
This diploma thesis deals with corporate identity of a tractor manufacturer. For this purpose fictive company called Haart was created. The endeavour of this corporate identity is to make an image of a reliable company which specialises in the production of high-quality agricultural machines. This is accomplished by an orange-grey colour scheme where orange stands for living (agricultural production) and grey refers to lifeless (tractor is a machine). The final corporate identity is presented next to company stationery, merchandise, orientation graphics and web page also on the tractor designed within the pre-diploma project. For advertising graphics needs typeface Haart was created. Part of this diploma project is also the creation of a design manual. It describes all elements of Haart‘s corporate identity.
Klíčová slova:
corporate identity; Design; design manuál; font Haart; grafický design; jednotný vizuální styl výrobce traktorů; konstruované písmo; lineární bezpatkové písmo; písmo Haart; traktor; constucted fypeface; corporate identity of a tractor manufacturer; corporate identity program; Design; design manual; font Haart; graphic design; Haart typeface; sans-serif; tractor
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15178