Original title:
Vizuální styl cestovní agentury
Translated title:
Corporate identity of a travel agency
Authors:
Zainer, Jan ; Chorý, Tomáš (referee) ; Rajlich, Jan (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Obsahem mé diplomové práce je řešení grafických částí při navrhování cestovních produktů, jako jsou cestovní deník, cestovní hra a kapesní lupa. Dále se zabývám tvorbou webové grafiky listovních přílohových částí CI a reklamních tiskovin určených pro propagaci cestovního deníku. Na začátek bych chtěl podotknout, že se jedná o realizovaný projekt. Počet deníků jsem si stanovil na 500ks a hledal firmy, které by byly schopné nejenom deník vytisknout, ale také svázat a potáhnout. Zabývám se také externí propagací, řeším vizitky, faktury, dopisní papíry obyčejné i luxusní, dopisní obálky. Řeším zde také stojany na deníky určené pro samotný prodej. Je to komplexní řešení firmy od A do Z, včetně výroby a návrhů na výrobu.
The subject of the dissertation is a concept for the solution of the graphic and model applications of the travel agency´s visual style. I have concentrated on the main products of the agency such as the travel diary, travel game and pocket lens. I heve elaborated on the model concept of them. In particular I have described the process of the diary ´s creation , from the graphic design to printing and binding. In the appendix I have put the design manual. You can find there all the parts of the corporate identity such as colour definition and measurement of logo, logotype and text. I have also defined the secret area, business card, letter paper, invoice and envelope.
Keywords:
Visual style of travel agency; Vizuální styl cestovní agentury
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/3795