Original title:
Otázky komunikace a marketingu ve stavebním podniku
Translated title:
Questions of communication and marketing in construction company
Authors:
Vopelka, Jan ; Lipovský, Oto (referee) ; Linkeschová, Dana (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Cílem práce bylo vyhledat řešení pro zvýšení prodeje ve vybrané stavební společnosti, specializující se na výrobu stavebního systému sloužícího k výstavbě dřevostaveb. K realizování předsevzatých cílů jsem detailně analyzoval společnost. Pro sběr potřebných informací jsem aplikoval dotazníkové průzkumy. Výsledkem mého snažení jsou závěry a doporučení, které by měly pomoci společnosti ke zvýšení prodeje. Důležitá je příloha propagačního videa sloužící k podpoře prodeje společnosti.
The goal of the diploma thesis is to find a solution to increase sales in a selected construction company specialized in production of construction systém for wooden houses. I analysed in detail the company for realizing the targets. I applied questionnaire surveys for collecting information. The resets of my effort are conclusions and suggestions then could help the company to increase its sales. The Promotional video in attachment is very important for sales support in the company.
Keywords:
analysis; building systems; communication; Construction Company; customer.; leadership and management; marketing; analýza; komunikace; marketing; Stavební společnost; stavební systém; vedení a řízení; zákazník.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/37731