Název:
Marketingové systémy malých a středních stavebních firem
Překlad názvu:
Marketing systems of construction SMEs
Autoři:
Muškát, Petr ; Vejtasa, Jan (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit efektivní systém databáze, sloužící zároveň jako zdroj informací. Navržený systém má za úkol ulehčit a zjednodušit přehlednost interních firemních informací o zákaznících ale také jejich zaměstnancích. Dále je zde možnost kontroly plánování pracovní síly na jednotlivých zakázkách i celkově ale také jejich časové plnění. Nesmíme také opomenout marketingový postoj firmy k její propagaci.
The main objective of this thesis is to create an effective database system, which also serves as a source of information. The proposed system aims to facilitate and simplify the clarity of internal company information, about customers but also their employees. Then there is also the possibility to control workforce planning for individual contracts and globally but also meeting their the deadlines. We can notforget the marketing approach of the company and its public promotion.
Klíčová slova:
cenová nabídka.; Databáze; filtrování; formulář; marketing; plánování; příprava; souhrn; vyhodnocení; zakázka; úspěšnost; contract; Databases; evaluation; filtering; form; marketing; preparation; pricing offer.; scheduling; success; summary
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/30189