Original title:
Marketingové procesy ve stavebnictví
Translated title:
MARKETING PROCESSES IN CIVIL ENGINEERING
Authors:
Kratochvílová, Martina ; Koláček, Tomás (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce s názvem Marketingové procesy ve stavebnictví se zabývá marketingovými procesy ve společnosti STAVBA krbů s.r.o. Součástí práce je analýza současné situace a návrh marketingového plánu. Obě tyto části vycházejí ze zpracovaného teoretického základu a jsou praktickou aplikací marketingových procesů ve stavebnictví. Při zpracování byl kladen důraz na maximalizaci pozitivního efektu při implementaci plánu a změn v marketingových procesech firmy.
This master‘s thesis named Marketing processes in civil engineering is engaged in marketing processes of company STAVBA krbů s.r.o. The analysis of present situation and a proposal of marketing plan are parts of this thesis. These parts are both based on processed theoretical basis and they are a practical application of marketing processes in civil engineering. Along processing the emphasis has been posed to maximalization of positive effect during the plan implementation and changes of the company’s marketing processes.
Keywords:
analysis of the competition; application of marketing tools; contruction market; marketing plan; marketing processes; analýza konkurence; aplikace marketingových nástrojů; marketingové procesy; marketingový plán; stavební trh
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/13095